De Provada! Drie dagen lang bezoeken 20.000 mensen deze beurs in de RAI in Amsterdam. Eén gedeelde interesse: vastgoed. Eén gedeelde missie: aandacht.
Hoe zorg je ervoor dat deze bruisende mensenmassa jou en je bedrijf opmerken? Dat ze geïnteresseerd raken? Dat ze met jou zaken willen gaan doen? Door online storytelling!
Mathilde, wil jij voor ons de beursvloer op op zoek naar persoonlijke ontmoetingen? Contact maken met mensen, ze interviewen, hun verhalen ophalen en schrijven? Nou en of ik dat wil!
Verhalen maken in woord en beeld: slim, stoer, ontroerend, verrassend, kort, soms iets langer. Berichten die interactie en verbinding veroorzaken. Want in succesvolle marketingcampagnes draait het niet langer om het bewerken van dé doelgroep. Juist het individu bepaalt of jouw boodschap binnenkomt. Of een product een succes wordt, of iemand verbinding wil maken met jouw organisatie. Online storytelling!